maanantai 21. lokakuuta 2013

Blogin comeback

Jaahas, mistähän sitä alottaisi. Oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että olisi kiva kirjoittaa taas heppablogia. Uuden aloitus tuntui tyhmältä -mielekkäämpää olisi jatkaa vanhaa. Saa nähdä inspaako blogin kirjoitus todella ja kuinka pitkään.

Tässä vuoden sisällä ei nyt ole kummoisia muutoksia tapahtunut. Landerin vuokraamisen lopetin varmaan joskus marraskuussa, ajanpuutteen ja pitkän matkan takia, kun en ehtinyt käydä ratsastamassa kunnolla koulun jälkeen ennen tunteja. MM-tallilla ratsastelen edelleen, ja oon ollut tyytyväinen. Kiva pieni ryhmä ja ihanat ihmiset, tuolla todella viihdyn. Vuosi sitten menin lähes aina Samu-ponilla, joka muutti vuoden vaihteessa. Sen jälkeen vakioratsunani toimi Wille, ihana jättiläinen, joka valitettavasti jouduttiin lopettamaan. Sen jälkeen olenkin mennyt pääsääntöisesti Riina-tammalla, tuo ihana eestinhevonen, joka onnistui kuin onnistuikin valloittamaan sydämeni. Riinasta lisää tulevissa postauksissa :) Viime viikon olin viime vuoden tapaan HIHSissä töissä, ja oli aivan huikea viikko.

Ratsastuksen suhteen kehitystä on tapahtunut paljon vuoden sisällä, ja mulla on todella suuri halu kehittyä lisää ja lisää. Aion todella panostaa tähän harrastukseen 101%, sillä mä haluan vielä joskus kilpailla kunnolla ja olla taitava. Maaran myynnin jälkeen ajattelin, että ei musta enää mitään voi tulla. Oon kuitenkin tajunnut, ettei pidä luovuttaa, enkä varmasti aio. Nautin täysillä jokaisesta hetkestä tallilla ja hevosten seurasta.

Lisäilen tähän muutaia kuvia vuoden varrelta, ja seuraavissa postauksissa aiheena ovat mm. HIHS, Riina ja oman ratsastuksen kehitys ja kesä 2013

PS. Banneri ja nimi tulevat muuttumaan, kunhan saisin aikaseksi. Jos täällä on innokkaita bannerintekijöitä, niin kertokaahan!

Hurmaava Wille ♥  c: Annika R.

Wille♥  c: Annika R.


Jaana&Kusko, Minö&Karisma c: Henna V.

Riina ♥  c: Jami P.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti